IZDELAVA SPLETNIH STRANI - KAJ VAM NUDIMO?
Marketinški prijemi spletne strani

Že samo nekaj
osnovnih marketinških prijemov in pristopov lahko vaši spletni strani
doda tisto razliko, ki vas bo ločila od konkurence.
Smo mnenja, da spletne
strani premalo izkoriščajo moč marketinga. Osnovna marketinška orodja
delujejo! Samo uporabiti jih je potrebno.
Kaj si želijo vaše stranke slišati?
Vaša stran je le ena
od mnogih, ki jo vaša potencialna stranka pregleduje. Njen čas je
omejen, zato želi zelo hitro priti do podatkov, ki jo zanimajo. Če te
podatkov ne bo dobila, bo odšla drugam. Vašim obiskovalcem je potrebno
dati zelo jasne odgovore na vprašanja:
-
Ali ste strokovnjak - ste dovolj
kredibilni?
Dejstvo je, da nihče ne kupuje od podjetij, ki jih ne pozna in jim
zaupa. Sploh pa ne na internetu.S pravilnim marketinškim pristopom lahko dosežemo, da vas bodo vaše potencialne stranke
zaznavale kot strokovnjaka na svojem področju. Na ta način mnogo
lažje pridemo do stopnje, ko kupci zaupajo vašemu podjetju. Brez
zaupanja pa ni mogoče graditi niti osnovnih odnosov s kupci..
-
Ali se sploh kaj razlikujte od
drugih ponudnikov?
Spletna stran mora vašem obiskovalcu zelo jasno povedati, kdo ste,
kaj počnete in po čem se razlikujete od svojih konkurentov. Vaše podjetje je le eno mnogih ponudnikov v dejavnosti.
Glavni problem večine podjetij v panogi pa je, da ponujajo zelo
podobne izdelke ali storitve ter počnejo stvari na podoben način.
Edinstvena prodajna prednost (EPP) bo vaše podjetje ločila iz
povprečja v panogi in predvsem, ločila vas bo od vaše konkurence. S
pravilno postavitvijo EPP boste precej lažje pridobivali stranke,
saj bodo le te vaše podjetje videle v drugačni luči kot konkurenčna
podjetja.
-
Ali vam lahko zaupam?
Marsikaterega obiskovalca boste navdušili s svojim izdelkom ali
storitvijo, pa vendar se ne bo odločil za nakup. Zakaj? Ker se boji
tveganja in možnosti napačne odločitve. Če želite biti uspešni pri
prodaji, morate odstraniti kupčev strah - tveganje. Čim manjše bo
tveganje za kupca, večja bo verjetnost, da se bo odločil za nakup.
Ne zahtevajte od strank in potencialnih kupcev, da nosijo tveganje
poslovanja z vami.
-
Kakšne koristi bom imel od vašega
produkta?
Ali znate rešiti moj problem?
Večina besedil na internetu samo opisuje lastnosti izdelka ali
storitve. Ampak vaše potencialne stranke zanima, kakšno korist bodo
imeli od vašega produkta. Kakšen problem jim boste pomagali
odpraviti. Besedila se da priraviti čisto drugače, da se bodo vašim
obiskovalcem kar cedile sline. Tudi v naslove in podnaslove
vključujemo koristi in ne lastnosti.
Priprava berljivih besedil, ki so
razumljiva tudi povprečnemu človeku, je ena ključnih nalog pri
nastanku spletne strani.
Stranko morate pridobiti na svojo stran. In to ni težko narediti, ko
pokažete na njene težave. Vsak si jih želi rešiti. Ljudje zelo radi
prisluhnejo možnim rešitvam svojih težav. Ali vaš izdelek / storitev
rešuje težave?.
Marketinški prijemi za uspešno spletno stran
Le malo spletnih strani uporablja in
izkorišča moč marketinga. Rezultat tega je, da so si vsa podjetja v
isti panogi tako zelo podobna med sabo. Če vaše stranke ne vidijo
rezlike med vami in konkurenčnimi podjetji, so za njih vsa podjetja
enaka. Takrat začnejo iskati nižje cene!
S pravilnimi
marketinškimi pristopi in prijemi bomo vašo stran spremenili v pravo
orodje za pridobivanje strank.
Brezplačno oblikovanje logotipa
Optimizacija spletnih strani
|