IZDELAVA SPLETNIH STRANI - KAJ VAM NUDIMO?

Marketinški prijemi spletne strani

Že samo nekaj osnovnih marketinških prijemov in pristopov lahko vaši spletni strani doda tisto razliko, ki vas bo ločila od konkurence.

Smo mnenja, da spletne strani premalo izkoriščajo moč marketinga. Osnovna marketinška orodja delujejo! Samo uporabiti jih je potrebno.

Kaj si želijo vaše stranke slišati?  

Vaša stran je le ena od mnogih, ki jo vaša potencialna stranka pregleduje. Njen čas je omejen, zato želi zelo hitro priti do podatkov, ki jo zanimajo. Če te podatkov ne bo dobila, bo odšla drugam. Vašim obiskovalcem je potrebno dati zelo jasne odgovore na vprašanja:

  • Ali ste strokovnjak - ste dovolj kredibilni?
    Dejstvo je, da nihče ne kupuje od podjetij, ki jih ne pozna in jim zaupa. Sploh pa ne na internetu.S pravilnim marketinškim pristopom lahko dosežemo, da vas bodo vaše potencialne stranke zaznavale kot strokovnjaka na svojem področju. Na ta način mnogo lažje pridemo do stopnje, ko kupci zaupajo vašemu podjetju. Brez zaupanja pa ni mogoče graditi niti osnovnih odnosov s kupci..

  • Ali se sploh kaj razlikujte od drugih ponudnikov?
    Spletna stran mora vašem obiskovalcu zelo jasno povedati, kdo ste, kaj počnete in po čem se razlikujete od svojih konkurentov. Vaše podjetje je le eno mnogih ponudnikov v dejavnosti. Glavni problem večine podjetij v panogi pa je, da ponujajo zelo podobne izdelke ali storitve ter počnejo stvari na podoben način. Edinstvena prodajna prednost (EPP) bo vaše podjetje ločila iz povprečja v panogi in predvsem, ločila vas bo od vaše konkurence. S pravilno postavitvijo EPP boste precej lažje pridobivali stranke, saj bodo le te vaše podjetje videle v drugačni luči kot konkurenčna podjetja.

  • Ali vam lahko zaupam?
    Marsikaterega obiskovalca boste navdušili s svojim izdelkom ali storitvijo, pa vendar se ne bo odločil za nakup. Zakaj? Ker se boji tveganja in možnosti napačne odločitve. Če želite biti uspešni pri prodaji, morate odstraniti kupčev strah - tveganje. Čim manjše bo tveganje za kupca, večja bo verjetnost, da se bo odločil za nakup. Ne zahtevajte od strank in potencialnih kupcev, da nosijo tveganje poslovanja z vami.

  • Kakšne koristi bom imel od vašega produkta? Ali znate rešiti moj problem?
    Večina besedil na internetu samo opisuje lastnosti izdelka ali storitve. Ampak vaše potencialne stranke zanima, kakšno korist bodo imeli od vašega produkta. Kakšen problem jim boste pomagali odpraviti. Besedila se da priraviti čisto drugače, da se bodo vašim obiskovalcem kar cedile sline. Tudi v naslove in podnaslove vključujemo koristi in ne lastnosti.

    Priprava berljivih besedil, ki so razumljiva tudi povprečnemu človeku, je ena ključnih nalog pri nastanku spletne strani.

    Stranko morate pridobiti na svojo stran. In to ni težko narediti, ko pokažete na njene težave. Vsak si jih želi rešiti. Ljudje zelo radi prisluhnejo možnim rešitvam svojih težav. Ali vaš izdelek / storitev rešuje težave?.

     

Marketinški prijemi za uspešno spletno stran  

Le malo spletnih strani uporablja in izkorišča moč marketinga. Rezultat tega je, da so si vsa podjetja v isti panogi tako zelo podobna med sabo. Če vaše stranke ne vidijo rezlike med vami in konkurenčnimi podjetji, so za njih vsa podjetja enaka. Takrat začnejo iskati nižje cene!

S pravilnimi marketinškimi pristopi in prijemi bomo vašo stran spremenili v pravo orodje za pridobivanje strank.

marketinški prijemi spletne strani

 

Brezplačno oblikovanje logotipa

V ceni je vključeno tudi oblikovanje logotipa.

Oblikovanje logotipa

 

Optimizacija spletnih strani

Zavihtite se med prve zadetke v spletnih iskalnikih!

Optimizacija spletnih strani

 

 
 

Referenčni projekti

Oglejte si zbirko naših internetnih projektov.

Referenčni projekti